piątek, 11 kwietnia 2014

Witajcie kochani ♥

Jest to mój pierwszy post, a więc chciałabym abyście się z niego cokolwiek o mnie dowiedzieli :)

Dobrym sposobem na troszkę bliższe poznanie mnie jest "15 faktów o mnie" :D

1. Rocznikowo mam 15 lat - urodziny mam 2 października.
2. Chodzę do 2 gimnazjum i szczerze powiedziawszy jak narazie nauka idzie mi całkiem nieźle XD
3. Mam dwie młodsze siostry - Wikę i Anię ♥ Wika ma 12 lat, a Ania 3.
4. Nie ograniczam się do jednego gatunku muzyki - słucham tego, co wpadnie mi w ucho ;)
5. Uwielbiam zwierzęta, a w szczególności koty ♡
6. Oprócz lekcji w szkole chodzę jeszcze co sobotę do szkoły językowej - House of English ( polecam :3 )
7. Jestem trochę nieśmiała, ale za to baardzo szczera... Poprostu mówię wszystko co myślę :) Z jednej strony to dobrze, ale z kolei czasem mogę kogoś urazić...
8. Jeśli miałabym wypisywać zwierzęta, które "posiadam" naprawdę jest ich dużo... ( wliczając 3 kuce, konia, 3 psy itd... ) ;)
9. Mam jedną, naprawdę jedyną fobię (lęk)... boję się Rumunów (czy jak się to tam pisze...) NAPRAWDĘ. Widząc Rumunów mogę się nawet popłakać... ;(
10. Model mojego telefonu to Samsung Galaxy S3 i to nim najczęściej robię zdjęcia.
11. Moim marzeniem jest wyjechać i zamieszkać w USA ♥
12. Lubię czytać książki, ale tylko przygodowe/horrory. Nie znoszę "romansideł".
13. Mam naturalnie baardzo kręcone włosy, których nie lubię... Nie da się z nimi nic kompletnie zrobić bez użycia lakieru do włosów ;/
14. Strasznie lubię kupować kosmetyki, buty i torebki, ale nie cierpię kupować spodni...
15. W ostatnim fakcie napiszę, że nie mogę zrozumieć niektórych osób... Takich, z którymi nie można normalnie porozmawiać, bo "oni wszystko wiedzą najlepiej"... naprawdę... po co marnować swoje życie na ciągłe kłótnie i samotność, skoro nie trwa ono długo? NAPRAWDĘ NIE WARTO.

Z mojej strony to tyle, ale liczę na komentarze od was ♡  Napiszcie mi kilka faktów o was. Z przyjemnością poczytam :)

Ask: KLIK   Instagram: KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz