piątek, 11 kwietnia 2014

Tangle Teezer? - NIE, NIE, NIE!

Witajcie ♡
Chciałabym napisać wam recenzję rozsławionej już na całym YT szczotki do włosów - Tangle Teezer.
Jeśli chodzi o wersję tej popularnej szczotki ja posiadam Tangle Teezer Salon Elite.
Przechodząc już do recenzji - już w pierwszym zdaniu podkreślam TOTALNA KLAPA!
Już z poprzednich postów wiecie zapewne, lub jeszcze nie wiecie, że mam meega kręcone włosy - nie dość, że same w sobie są one bardzo trudne do "ogarnięcia" Tangle Teezer jeszcze bardziej sytuację pogarsza.
Szczotka w połączeniu z moimi włosami stwarza mi MISSION IMPOSSIBLE. Dosłownie.  Nawet gdy włosy są mokre, po przeczesaniu ich nią, gdy wyschną... masakra! Tego nie da się opisać... Totalna porażka.  Nie dość, że włosy są maksymalnie rozdzielone od siebie, na głowie mam... no mam na głowie SZOPĘ. Wyglądam tak, jakby ktoś celowo wysyłał mi na głowę wór wełny owczej... Dosłownie.
Co do prostych włosów myślę, że szczotka się sprawdzi :).
Mam do was szczerą prośbę, abyście w komentarzach napisali, jak szczotka sprawdza się u was. :)
XOXO ♥
♡♡♡
Ask.fm: KLIK  Instagram: KLIK
BIORĘ UDZIAŁ W ROZDANIU :)
SERDECZNIE ZAPRASZAM ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz