piątek, 11 kwietnia 2014

What's in my bag?

Heej ♡
Chciałabym wam napisać, co znajduje się w mojej torebce. Wpadłam na ten pomysł,  ponieważ sama lubię oglądać tego typu filmiki na yt, a sama nie mam odpowiednich warunków, aby je kręcić ;/

...ale nie ma co się smucić :), bo w końcu od czego ma się bloga?!

No to do dzieła:)
1. Pierwszą podstawową rzeczą, którą noszę w torebce jest telefon ;) Bez niego ani rusz!
2. Kolejną rzeczą jest portmonetka z pieniędzmi ;)
3. Zawsze mam przy sobie jakiś zeszyt oraz długopis, aby móc w każdej chwili coś zanotować ;)
4. Z domu nie ruszam się bez pomadki lub czegoś do ust. Poprostu nie mogę znieść tego, gdy nie mam niczego na ustach... w torebce noszę je conajmniej dwie :D
5. Nigdy nie noszę ze sobą kosmetyczki... Zajmowała by ona zbyt dużo miejsca, dlatego w mojej torebce najpotrzebniejsze kosmetyki noszę w małej zasuwanej kieszonce w środku. Zawsze mam ze sobą korektor z Essence - Stay Natural i tusz do rzęs Max Factor - Wild Mega Volume. Są to kosmetyki, które służą mi tylko do poprawy lekkiego makijażu w ciągu dnia ;)
6. Kolejną rzeczą jest butelka niegazowanej wody mineralnej.
7. Zawsze mam przy sobie chusteczki higieniczne - nigdy nie wiadomo kiedy się przydadzą :D
8. Ostatnimi rzeczami są krem do rąk i antybakteryjny żel do rąk :D

To będą już wszystkie moje rzeczy, które noszę w torebce ;)

Liczę na wasze komentarze, w których napiszecie co nosicie w swoich torebkach ♥ 

XOXO 

♡♡♡

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz