sobota, 3 maja 2014

Moje "MUST HAVE" na maj 2014

Heej :)
W tym poście chciałabym opisać wam 3 rzeczy, które chcę sobie kupić w maju. W komentarzach liczę na waszą pomoc - napiszcie proszę, czy rzeczy te naprawdę są warte kupna. Z góry dziękuję :)


1. KSIĄŻKA DEMI LOVATO - BĄDŹ SWOJĄ SIŁĄ PRZEZ 365 DNI W ROKU

Plany kupna książki mam już od dwóch miesięcy, ale zawsze, kiedy jestem w księgarni o niej zapominam. Do kupna zainspirowała mnie lucyandlucy1 oraz wiele pozytywnych opinii na temat książki. Mam nadzieję, że kolejnym razem nie zapomnę o niej i uda mi się ją kupić.

2. FUTERAŁ NA SAMSUNG GALAXY S3 - FUTRZANY KOT

Jako że bardzo lubię koty ten futerał jest idealny. Od dawna szukam jakiegoś na mój telefon, ale nigdy nie mogę znaleźć idealnego. Jego cena na allegro to ok. 40zł, a więc nie tak dużo. Futerał zamówię przy najbliższej okazji.

3. JASNE JEANSY

Od jakiegoś czasu bardzo podobają mi się jasne jeansy, ale nigdy nie mogę znaleźć tych idealnych - albo są za duże, za szerokie, albo mają brzydki krój itp. Niedawno znalazłam jedną parę w Tally Weijl, ale cena mnie odstrasza... Na pewno kupię je, gdy będą odrobinę tańsze :)

A jakie jest wasze MUST HAVE na ten miesiąc? Może uda wam się mnie czymś zainspirować i sama będę chciała to mieć? Wasze odpowiedzi piszcie w komentarzach i zapraszam do obserwowania mojego bloga :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz