sobota, 3 maja 2014

Pierwszy projekt denko

Heej :)
Przychodzę do was z pierwszym na moim blogu projektem denko. Pomysł wziął się stąd, że wczoraj sprzątałam łazienkę i znalazłam kilka pustych, wykorzystanych kosmetyków. Myślę, że tego typu posty się wam spodobają i zapraszam do obserwowania bloga :)


KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW

1. Suchy szampon do włosów Isana. Cena - Rossman ok. 10zł, na promocji ok. 5zł. Jak na swoją cenę kosmetyk bardzo dobrze spełnia swoje zadanie. Dzięki niemu moje włosy pozostawały świeże przez dodatkowy dzień. Bardzo łatwa aplikacja - wystarczy spryskać nim włosy, po czym wysuszyć suszarką lub przetrzeć ręcznikiem. Jedyne co, szampon ten jest bardzo niewydajny. Moja ocena to 7/10.

2. Błyskawicznie odżywiająca lekka odżywka w sprayu do włosów normalnych Pantene. Cena - Rossman ok. 15zł. Łatwa w aplikacji , wydajna, odbudowuje nawet najbardziej zmęczone i zniszczone włosy od nasady aż po same końce. Przyjemny zapach i skuteczność. Formuła bez spłukiwania jest dodatkowym atutem ponieważ oszczędza czas. Moja ocena to 10/10.

3. Jedwab do włosów z pompką Natura Silk. Cena - sklep kosmetyczny ok.10 zł. Nakładałam ją na całe włosy i bardzo dobrze się sprawdziła. Po jej użyciu włosy świetnie się rozczesują i są przyjemne w dotyku - miękkie. Przyjemny zapach i bardzo dobra wydajność - używałam ją 3 razy w tygodniu przez ok. 2 miesiące. moja ocena to 9/10.


KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI I MAKIJAŻU TWARZY



 1. Krem nawilżająco- matujący przeciw błyszczeniu Under 20. Cena - Rossman ok. 13 zł. Krem sprawdza się u mnie idealnie - lekko nawilża, jest bardzo dobry pod makijaż, a przy mojej mieszanej cerze świetnie matuje strefę T. Nic dodać nic ująć. Jego jedyny minus to niewygodne opakowanie - nie mogę do końca wycisnąć zawartości opakowania, ale za taką cenę naprawdę warto.

2. Delikatny krem pielęgnacyjny Nivea. Cena - sklep kosmetyczny ok. 12zł. Krem ten stosowałam codziennie na noc. Szybko się wchłania, nie jest tłusty i jest wydajny. Po nałożeniu moja cera stawała się gładka i miękka w dotyku. Myślę, że do niego powrócę. Moja ocena to 10/10.

3. Podkład Stay Matte Foundation Rimmel. Podkład kupiłam skuszona jego promocyjną ceną, związaną z wycofywaniem z rynku, Rossman - 9,99zł. Nie jest on godny polecenia. Miał tępą konsystencję, którą bardzo trudno było rozsmarować na twarzy, przez co powstawały smugi. Po około dwóch godzinach moja cera strasznie się świeciła. Na pewno nie utrzymywał się on przez 12h - jak zapewnia producent. Moja ocena to 2/10.

POZOSTAŁE KOSMETYKI
 
1. Antyperspirant Mineral Invisible przeciw plamom i śladom Garnier. Cena - Rossman ok.10zł.
Podoba mi się zapach, jest świeży i delikatny. Ogromnym plusem jest także to, że rzeczywiście nie zostawia plam na ubraniach, szybko się wchłania, nie podrażnia skóry, ani jej nie wysusza.Rzeczywiście utrzymuje się na skórze ok. 48h - nie jestem w stanie powiedzieć dokładniej. Jest godny polecenia. Moja ocena to 10/10.

2. Woda toaletowa Cool Water Wave Davidoff. Ceny nie jestem w stanie powiedzieć, ponieważ ją dostałam, a nie jestem w 100% pewna ile kosztuje. Może któraś z was wie? Proszę, napiszcie w komentarzach jeżeli znacie cenę. Zapach utrzymywał się dość długo i był naprawdę przepiękny. Woda toaletowa godna polecenia. Moja ocena to 10/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz