sobota, 3 maja 2014

Recenzja korektorów : Essence Stay Natural i Maybelline Dream Lumi Touch

 Witajcie kochani!
Dziś przychodzę do was z recenzją dwóch korektorów do twarzy:
- Essence Stay natural concealer
- Maybelline New York Dream Lumi touch highlighting concealer



Essence Stay natural concealer


Korektor z essence kupiłam ok. miesiąc temu w Drogerii Jasmin. Ja posiadam odcień 01 Soft Beige. Jego cena to ok. 9zł.- to NAPRAWDĘ bardzo mało!.... a jak na takiej jakości kosmetyk - MUST HAVE !
Korektor sprawdza się u mnie doskonale. Jego forma mazaka bardzo ułatwia użytkowanie.
Tego kosmetyku używam codziennie i w ciągu całego dnia potrzebna mi jest zazwyczaj tylko jedna poprawka. Używam go do "maskowania" niedoskonałości na twarzy, ale także fajnie sprawdza się jako kosmetyk maskujący sińce pod oczami. Doskonale wtapia się w kolor cery. No za taką cenę - naprawdę warto go kupić. Moja ocena to
10/10 :)



 Maybelline New York Dream Lumi touch highlighting concealer 



 Korektor Maybelline kupiłam podczas promocji -49% w Rossmanie. Posiadam odcień 02 Nude. Jego cena to około 35zł. - jak na korektor do dużo, ale na promocji warto go kupić. Korektor sprawdza się bardzo dobrze - doskonale spełnia swoje zadanie - rozświetla.
Używam go również codziennie i z jego pomocą mogę perfekcyjnie wykończyć mój makijaż w okolicach oczu i ust. Korektor świetnie rozświetla - doskonały do maskowania sińców pod oczami. Bardzo szybko wtapia się w kolor cery i maskuje delikatne niedoskonałości. Moja ocena to również
       10/10 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz